četvrtak, 25. listopada 2012.

Novi pregled

Danas sam ponovo bio na pregledu i po prvi put vidio što je s mojim nogom. Dakle 6 šerafa i pločica kao nagrada za tuđi nemar i lošu organizaciju prijevoza! Slika govori i više nego je potrebno! Rečeno mi da se počnem polako oslanjati na tu nogu, ali ja se zaista ne usudim. Strah mi jednostavno ne dopušta da spustim nogu dolje i jači je od mene. I dalje apeliram na sve koji mogu pomoći u dijeljenju ovog bolga da stave link gdje god je moguće i pozovu druge da ga pročitaju i naprave isto kako bi se našli svjedoci i kako bi mogao tužiti odgovorne! Ne bježim od činjenice da sam ušao u prepun autobus, ali svatko bi učinio isto ukoliko je svjestan da je to zadnji autobus i da nema drugog načina za povratak kući!

Rujanfest je opet opalio šamarčinu i meni, ali i još jednom profilu koji je na službenoj stranici objavio link na ovaj Blog. Umjesto da preuzmeju odgovornost radije banaju sve korisnike koji ne dopuštaju da se priča zataška. Toliko o njihovoj savjesti i odgovornosti jer ovo se moglo svakome desiti i još uvijek može iduće godine. Sve se pitam dali bi kad bi svi njihovi fanovi stavili link na njihov zid ili u neki komentar bili spremni ama baš sve korisnike banati sa svoje stranice. Koliko neozbiljni mogu biti. zar su spremni radije odbaciti svakog tko ima imalo savjesti nego preuzeti odgovornost? Što se desilo znaju svi koji me okružuju, a priča se iz dana u dan širi, a i ovaj Blog do sada ima preko 2500 čitanja! Ovo sve je samo dokaz koliko im je stalo do novaca, a koliko do sigurnosti posjetitelja. Do dana današnjeg nitko me nije niti pokušao kontaktirati iako su jako dobro upoznati sa ovim događajem! svima koji su dosad i koji će odsad pomoći da se ovo ne zataška i da ovaj blog što više ljudi pročita šaljem unaprijed VELIKO HVALA!!!



Nema komentara:

Objavi komentar