petak, 19. listopada 2012.

Mjesec dana

Prošlo je točno mjesec dana kako sam slomio nogu. Za obljetnicu sam dobio jedan lijepi dar koji ću zasad ostaviti u tajnosti. Kako sam u potrazi za svjedocima događaja molio sam razne portale za pomoć čisto u vidu dijeljenja ovog bloga za svom facebook zidu. Odgovorio nije nitko osim Sindikata Biciklista i Zabavi SE - portala za zabavu! Sindikat biciklista me odpilio obrazloženjem:

"Poštovani,
žao nam je što se dogodilo, nadamo se da nije jako ozbiljno. Nažalost, ne možemo podijeliti Vaš blog na našoj stranici jer imamo puno takvih zahtjeva, a pogotovo jer nije vezano uz našu tematiku. 
Želimo Vam puno sreće i brz oporavak.
Lijep pozdrav,
SB"
Mislim ovdje se ne radi o tematici nego o čistoj solidarnosti, ali nema veze!

Zabavi SE - portal za zabavu je jedini zaslužio pohvalu! Podijelio je moj blog na svom zidu, javio mi to i pomogao te mene usrećio. njima je to bila sekunda posla, a meni može pomoći!

net.hr, 24 sata, Večernji, Jutarnji, index, Dnevno.hr, RTL, nova TV nitko se nije niti javio!!!

Čitate li ovaj blog podijelite ga i vi. I Vama je to sekunda posla, a meni znači puno! Hvala!

Nema komentara:

Objavi komentar